ମୁଁ ତ ଫାଟି ଯା କହିଲେ ଫାଟି ଯାଏନି ଧରିତ୍ରୀ, ଫାଟି ଯାଏ ମୋ ଘରର ଦଦରା କାନ୍ଥ ଯା ଉପରେ ବିଶ୍ୱା ମୁଁ ତ ଫାଟି ଯା କହିଲେ ଫାଟି ଯାଏନି ଧରିତ୍ରୀ, ଫାଟି ଯାଏ ମୋ ଘରର ଦଦରା କାନ୍ଥ ...
ସାହିତ୍ୟ ବହି ର ଅନେକ ଲେଖା ଖୁବ଼ ମନକୁ ଛୁଇଁ ଥିଲା କିଶୋର ବୟସରେ ଏବେ ବି ମନେ ଅଛି ଉତ୍ତୀର୍ଣ୍ ସାହିତ୍ୟ ବହି ର ଅନେକ ଲେଖା ଖୁବ଼ ମନକୁ ଛୁଇଁ ଥିଲା କିଶୋର ବୟସରେ ଏବେ ବି ମନେ...
ନିଜ ପାଇଁ ଚାକିରୀଟେ ଦରକାର ଥିଲା ଅଭାବରେ କଷ୍ଟେମଷ୍ଟେ ପରୀକ୍ଷାଟେ ଦେଲି ଲେଖାଲେଖି ପରୀକ୍ଷାରେ ଉତ୍ତ ନିଜ ପାଇଁ ଚାକିରୀଟେ ଦରକାର ଥିଲା ଅଭାବରେ କଷ୍ଟେମଷ୍ଟେ ପରୀକ୍ଷାଟେ ଦେଲି ଲେଖାଲେଖି ପରୀ...
ଅନେକ ଲେଖା ଖୁବ଼ ମନ କୁ ଛୁଇଁ ଥିଲା କିଶୋର ବୟସ ରେ ଏବେ ବି ମନେ ଅଛି ଉତ୍ତୀର୍ଣ୍ଣ ବୟସ ରେ ଅନେକ ଲେଖା ଖୁବ଼ ମନ କୁ ଛୁଇଁ ଥିଲା କିଶୋର ବୟସ ରେ ଏବେ ବି ମନେ ଅଛି ଉତ୍ତୀର୍...
ମୁଁ କଷିଛି ଏ ଜୀବନର ମାନସାଙ୍କ ତଥାପି ଅନେକ ଥର ଭୂଲ୍ ହୋଇଯାଏ ଜୀବନର ମିଶାଣ ଫେଡାଣରେ ଆଉ କମିଯାଏ କ ମୁଁ କଷିଛି ଏ ଜୀବନର ମାନସାଙ୍କ ତଥାପି ଅନେକ ଥର ଭୂଲ୍ ହୋଇଯାଏ ଜୀବନର ମିଶାଣ ଫେଡାଣରେ ...
ପ୍ରତି ପରିକ୍ଷାରେ ସେତ ଉତ୍ତୀର୍ଣ୍ଣ ହୋଇବ ॥୦॥ ପ୍ରତି ପରିକ୍ଷାରେ ସେତ ଉତ୍ତୀର୍ଣ୍ଣ ହୋଇବ ॥୦॥